martinebakker.reismee.nl

Foto´s komen fast!

Hi peeps,

Ja sorry voor het niet posten van foto´s maar we zitten hier achter een computer en net nadat we onze stekkers in het usb ding hebben gestopt vertelde iemand dat zijn camera is gewist door deze computers en we durfen dat niet aan! Maar we gaan asap naar een normaal functionerend internetcafe waar het niet zo pauper is als hier en dan krijgen jullie fotos!

We zijn in ieder geval veilig aangekomen in Iquazu. Een busrit van 15 uur uiteindelijk, waarvan we 15 uur hebben geslapen omdat het te te comfortabel was!! Alleen 2x wakker geworden omdat de mannelijke bus stewadess ons instant food maaltijdjes op onze schoot wierp en voor de rest in te chille bedden geslapen in de boesboes. How great is that!

We zijn nu dus in Iquazu waar als een van de potentiele wereldwonderen duizenden watervallen zijn. Vandaag zijn we dan ook naar de Brazilian side geweest, meaning... we zaten vandaag in Brazilie! Maar voor 2 uurtje, maar toch. Super mooie natuur gezien, en temperaturen als in de vlindertuin van Artis. Ook overal vlinders die op je camera gaan zitten en salemanders en dat soort gespuis. Heel indrukwekkend, en morgen schijnt het alleen maar nog mooier te worden omdat we dan een 5 uur duurdende wandeling gaan maken door dit watergeweld.

Net ons eigen maaltje gekookt om ons budget een beetje recht te trekken. Super back to basic, toen er iets op mn hoofd viel en ik naar boven keek zag ik een dikke salemander boven mn hoofd hangen. Aaaah en er liepen ook mieren in ons bed. Ben benieuwd, dit is the next level i guess.

Foto´s komen echt zo snel mogelijk! Ik ga nu weg uit deze computer room want hier zitten ook beesten ulgggh.

xoxo

Aaltje

Hahahahaha, te grappig van salemander boven hoofd! Die bus klinkt ook lekker relaxt, maar kan me er weinig bij voorstellen hoe zo'n bus eruit moet zien... Alleen maar bedden?
Hoe is het eten eigenlijk? De oliebollenkraam staat inmiddels alweer een tijdje voor de AH in Kinkerstraat, dus ontwijk deze continu haha!
Heb nog geen licht gezien in jullie appartement aan K'straat, maar zal mijn ogen open houden!!

Heel veel fun daar en snel weer wat schrijven, love it!

X

Annegien

Heee Chica's!

Wat een ontzettend leuke verhalen, nu al! en het schrijverstalent heb je zeker in je! leuk leuk leuk om te lezen allemaal. Ben wel ontzettend jaloers hoor! Nog maar een weekje gehad en nu al zulke verhalen. Beloven mooie maanden te worden! enjoy! en kan niet wachten op jullie volgende avontuur!

KUSKUSKUS

Juul

Oh het is zoooo herkenbaar! Ik heb zojuist besloten, na het lezen van je blogs, ook weer op (wereld)reis te gaan :) Maar wat gaaf dat jullie zo genieten! Echt die 3 maanden vliegen om! En mooi he die vlinders en watervallen aan de Braziliaanse kant! Ik hou jullie blogs en foto's in de gaten.... besos!!!

Lisa

Mary!! Ik zie nu net pas op facebook dat je een blog schrijft! Vet leuk!!! Ontzettend leuke verhalen! Buenos Aires is vet he? Verhalen komen allemaal heel bekend voor.... heel erg leuk om te horen en ook ik ga helemaal stuk achter mn computer van jullie avonturen! Heel veel plezier girls, maak er iets moois van! Ik wacht jullie nieuwe verhaal met smart af! Dikke kus uit Rio

Merel

Hi women of the world!!
Wat een hilarische verhalen om te lezen en wat heerlijk om te merken dat jullie het zo naar je zin hebben ondanks de tefa's, afritsbroeken en nu ook nog insecten.
Hoe is het met de Bubbels afkickverschijnselen? ;)
Blijf genieten en ik blijf jullie volgen!!!
Dikke kus