martinebakker.reismee.nl

Watervallen here we come!

Hi reismeefolowers!!

Whahaha fantastisch al jullie reacties! Ik moet super hard lachen achter mijn oertijd computer nog steeds in het hostel! We zouden in eerst in stantie 2 nachtjes blijven, maar we hadden het zo naar ons zin dat we een nachtje langer zijn gebleven. We vertrekken over een paar uurtjes voor een killingbustripp naar watervallen in het Noorden. Wel heel fijn, want er schijnen bedden ?¿ in de bus te zijn, dus ik hoop dat we lekker kunnen slapen, we need that! Afgelopen dagen in B.A. waren fantastisch. De eerste nacht in de dorm (slaapzaal)was een van mijn grootste nerveusiteiten van de afgelopen dagen, met 4 onbekende keihardsnurkende dudes in stapelbedjes, de hele nacht wakker gelegen afvragend hoe ik me met mn zelf gecreeerde kussen en slaapzaak in slaap kon krijgen.Maar nu na 3 dagen voel ik me een aardige dormy en liggen we iedere nacht in een andere formatie in de kamers. We hebben super leuke mensen ontmoet van over de hele wereld en heel veel fun met elkaar, ook doordat wij als Dutchgirls soms raar uit de hoek komen met ons Engels wat zij hilarisch schijnen te vinden.

Iedereen is zo gezellig, relax en alles kan en mag. Aan het begin was ik erg plannerig en dacht constant dat mn trillfunctie van mn mobiel ging in mn zak terwijl ik niet eens een mobiel bij me heb, maar het wordt steeds beter met mn relaxmood. Ik heb trouwens wel andere nice shoes gekocht omdat ik toch een beetje voorbarig was met mn liefde voor tefa´s. Stappen op die dingen kan ik zelfs na een borrel niet over mn hart verkrijgen dus we (de andere meiden ook) lopen nu op nice fancy B.A. sandaaltjes. Die kunnen we nog wel ergens tussen proppen.

Oja is het slecht weer daar¿¿ We hebben hier heerlijk zonnetje om de stad te bezoeken maar zijn gister in de stromende regen (met nieuwe sandaaltjes) een heel groot gravengebied gaan bezoeken. Evita ligt hier ook begraven. Heel byzar!! Allemaal mini grachtenpandjes dat familiegraven zijn en er hangt een hele spooky sfeer helemaal met regen, maar heel mooi!

We hebben nu ongeveer iedere wijk van de stad uitgespit dus het is oke dat we gaan, op naar het volgende!We gaan onze worldwide matties wel missen, maar gelukkig bestaat er facebook .)

Adiosss amiga's! Enjoy jullie stampotmaatlijden en we houden jullie op de hoogte!

Gaat het goed met jullie let me know!!

Reacties

Reacties

Etienne

Foto's!

lien

hahaha leuk verhaaltje ;)

Aaltje

Hahaha, had niet door dat ik reacties kon posten! Super leuk jullie verhalen, klinkt alsof jullie mega veel hebben meegemaakt en dat terwijl je pas een week weg zijn!! Time flies when you're having fun!! Hoe gaat het Spaans en missen jullie al de pindakaas haha?? Keep us posted! En idd, waar zijn de pica's???

Love to all!!

KUS

Ed and Glynis

Hi Martine en reis maatjes. Leuk verhaal, BA zal jullie missen denk ik. Veel plezier by de watervallen and veel liefs van ons allebij. Veel liefs.Ed

Marith

Wat klinkt het super! Enjoy!
(Hier was het vandaag voor het eerst in 3 dagen droog)

Kus.

Lieke

Hiiii liefie!!
Wat een nice stories! Dus jullie lopen nu met de nieuwe sandalen als echte dutch fashionchicks door de straten ;)
Echt zo cool wat je allemaal meemaakt. Ik mis je wel hoor. Kdenk vaak aan je en vraag me af wat je aant doen bent, dus blijf lekker schrijven. Kben zo benieuwd naar de foto's :)

Even een update.
Mijn nieuwe baan is echt super leuk, erg aardige collega's en leuke werkzaamheden. Voor de rest gaat alles goed hier. Het is alleen echt stampotweer, ijskoud en mistig blehhh. Geniet van alle zonnige dagen!!

Bye bye xxxx en veel liefs Lieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!