martinebakker.reismee.nl

Buenos Aires!!

Holaaa site bezoekers!!

Jahooee!! We zijn aangekomen in Buenos Aires en de stad is echt
fantastisch! We kwamen na dik afgezet te zijn door de taxi (beginners
fouten:) ) aan in een door ons zelf geboekt 4 sterren hotel, helloo backpacken!
Daar hebben we twee nachtjes geslapen (midden in t centrum) en vanuit daar
wandelingen gemaakt naar La Boca, tangos op straat, bbq geuren en allemaal
kleurrijke huisjes te cute! San Telmo bezocht, volksbuurt met allemaal kleine antiekwinkeltjes en het centrum met te veel leuke winkels, met teee veeel leuke kleren, die we allemaal niet mogen kopen van ons zelf. Ook alle touristic hotspots bezocht en ieder gebouw, beeld en andere fotomoment vast gelegd. Nu zijn we vandaag aangekomen in een hostel en dat is dan ook even hardcore backpacking. Met 6 roomies op een kamer, en nog geen idee wie dat zijn!
De tocht er heen alleen al was hilarisch met super huge rugzakken op onze ruggen en op onze buik een mini variant. Te komisch! Nu gaan we even op het dakterras chillings houden met onze maten die we zo gaan maken en vanavond naar een full moon feestje hier ergens in de buurt. Het is een en al geweldig! Ojaa we hebben ook nog door hele mooie bloementuinen gelopen en door boganic gardens vandaag. We kunnen super goed kaartlezen als verborgen talent en stuinen de hele stad af. Ook al aardig over onze tefa sandaal schaamte heen. Komt helemaal goed met onze back to basic skills!! We blijven nog 2 nachtjes in B.A. en gaan dan naar het noorden om watervallen te bezoeken. Busreisje van 20 uur daarheen!!

Hou jullie op de hoogte!!

Adioooosss!!

Zoe

Wat goed dat jullie de killing heenreis hebben getrotseerd en zijn neergetreken in BA. Ik heb er meteen een mooi beeld bij. Die extra kleren passen niet in die overvolle rugzakken van jullie. Dat worden wat hennes shirtjes droppen en shoppen haha. Heel veel plezier en kijk al uit naar het volgende verslag. Dikke kus!!!!

Mary

Bonjour Marty!!
Wat super fijn om wat van je te horen.. zit al stiekem elke seconden mijn mail te bekijken en elke seconden uit mijn raam te kijken naar jullie huisje .. misschien dat je toch gebleven bent haha.

Wat klinkt het allemaal heerlijk zeg! Jullie vinden het vast fijn om te horen dat het hier alleen maar kneiterhard regent/hagelt en stormt! Geef mij maar zo'n busreisje van 20 uur, gezellig toch!

Gelukkig ben je over je tefa sandaal schaamte heen.. duurde bij nader inzien niet zo heel lang ( toch?! )

Schatjes! Geniet met volle teugen en ik wacht met smart op je volgende mailtje. En O ja.. veel plezier met het maken van nieuwe matties! hihi

SALUT MEINE LIEBE!

xx

Silke

Waaaaa. Upload die foto's van jullie, ik moet het zien, nu nog die afritsbroek aan toch? Of is die drempel in de eerste week nog wat te hoog...
Hoe bevallen de Argentijnse wijntjes en de lappen vlees?
Een kus voor jou, A en N

Nathalie (van Mies)

Geweldig heeeerlijk genieten ladies!!! Ik heb ook zooon zin om de stad te gaan verkennen!!! Veel plzier met jullie nieuwe 'amigos' y Dale Mami's!!!!! Xxx

Jagoda

Hoi!

Verhalen zijn leuk , maar wij willen fotos van deze harcore backpacking trip!:]

Inger

Haha! wat een mooi verhaal alweer, het klinkt helemaal geweldig en had graag met jullie geruild. Geniet, doe voorzichtig, gooi alsnog die sandalen weg, ding nog meer geld af voor de taxi maar vooral have fun!!! Hier regent het, met veel bliksem en electricity!
Liefs vanuit Holland.

Etienne

Haha! Klinkt geweldig..!! ZOOOOOOOOOOO jaloers..!!! Keep coming with the good stories..!

karrie

Hahaha! Leuke story! Jullie worden nu al wijzer met de ontdekte verborgen talenten! Zelfontplooiing ten top! Have fun! En aub een pic van die schuhe!:d x x x x

Sophie

Wat super leuk om nu al over jullie trip te lezen!!! En ik ben zoo blij dat het jullie het naar jullie zin hebben!! Echt top!! Ik verheug me op jullie foto's!!! Hoe dan ook... ik ben stinkend jaloers! :) Het regent hier met bakken uit de hemel ;( Heel veel plezier nog en hou ons op de hoogte! groetjes aan de rest. Kus Sophie

Cynthia

Haha! Wat een geweldig Martine verhaal weer! Als de hele reis zo verloopt dan gaan jullie nog heel wat meemaken... Blijf komen met die mooie verhalen! Have fun out there!!!!

Liefs uit Zwolle

Suze Dooper

Hallo Martine en vriendinnen, we constateren dat jullie veel plezier hebben en prachtige dingen zien. Geniet ervan, we smullen van de verhalen. We kijken uit naar de volgende versie.
Groetjes van Peter en Suze

Lien

ja die sandalen :')
Ik zou de komende drie maanden maar even niemand vertellen waar je afgelopen jaar op bent afgestudeerd als je nog serieus genomen wilt worden..

X

Pappa en Mamma.

Hi Martine!

....En wat te denken van die liefelijke bergwandel"schoentjes" onder in je backpack!
Die wil je toch niet die hele reis op je rúg meezeulen?
Heb lef, en ga daar dansen op die schoentjes!
Ga je vast niet door je enkels zwikken bij een sierlijke draai!
Zat je bij het raampje toen je 20 uur in de bus zat?
We zijn weer erg benieuwd naar je volgende story!
We genieten van je enthousiaste verslag!
Veel liefs van ons.
Dikke kus.

Ed

Hey Martine, klinkt goed wat een leuk avontuur voor jullie.
Neem je shampoo mee als je de waterval gaat bezoeken?
wat een leuke verslagen schrijf je.....reis journalist extrodinaire!! Hmmm daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Heel veel liefs van Ed and Glynis.xx

Sylvia and Esther

Martine

Sylvia and Esther

Martine

Joost en Mignon

Hee Martine! Dat klinkt fantastisch! :) Zuid-Amerika lijkt ons ook een hele bijzondere plek om van dichtbij te bewonderen! Je gaat hele mooie avonturen beleven, dat weet ik zeker! Veel plezier bij de waterval, en om mijn vader's bericht erbij aan te halen: watervallen wassen alle backpackers beestjes uit je haren. SChorrie morrie is het, maar ja, wij zijn het nu ook, dus we mogen dat zeggen! Wij zijn momenteel in het centrale stuk van Vietnam en gaan over een week de grens oversteken naar Laos. We hebben het heel fijn hier en zullen je reisverhalen blijven lezen! Groetjes van Mignon en Joost