martinebakker.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Martine

Reacties

Reacties

Sandra

Hi liefffie!
Heeeeeeeeel veeel plzzzzzz!!!

Ik ga je volgen!!

Na onze trips maar even weer koffie & taartjes eten bij Stientjes!

Maar dat vooor nu: ENJOY!!!

Liefs!

San

Pappa en Mamma

Hi lieve Martine,
Vanmorgen-zondag 1 nov.- hebben we je in alle vroegte uitgezwaaid van af Schiphol, en nu gaan we de komende tijd je verhalen volgen en foto's bekijken!
We hopen dat je een goede vlucht hebt gehad.Jullie zullen wel moe zijn!
We wensen je , samen met Anita en Nina, een fantastische tijd toe!
Veel liefs van Pappa en Mamma

.

peter en suze

Beste Martine en reisgenoten,

Wij hopen dat jullie een goede vlucht hebbben gehad en dat jullie aankomst in Argentinie een plezierig en goede aangelegenheid is geworden
Veel plezier en goog luck.

Ed en Glynis

Lieve Martine, Nu je hebt er zo lang naar uit gekeken en nu is het dan zover. Als je dit leest ben je natuurlijk al in Zuid America. wij kijken erg uit naar je reisverhalen en fotoos. We hopen dat je de tijd van je leven zult hebben. Geniet er van met volle teugen. Heel veel liefs van Ed and Glynis

Lien

Heel gek om nu langs je huis te fietsen..
Ik wens je heeeel veel plezier met je friends :)
Ben benieuwd naar je verhalen!

XXX kus kus knuffel kuuuuuuussssX

Cor en Jolanda, Esther en Sylvia

Hoi Martine,

Veel reisplezier op de pampa's. We zijn benieuwd naar je reisverhalen en ervaringen.
Groetjes van ons allen.

Pappa en Mamma

Hi Mart10tje!
Wat fijn dat je ons gisteren even gebeld hebt dat je goed bent aangekomen!
Nu maar even genieten van de luxe van je hotel, en we zijn benieuwd naar je verhalen.
Veel liefs van Pappa en Mamma.

pappa en mamma

Hoi lieve Martine,
Wat fijn dat je ons nog even hebt gebeld nadat je half gesloopt bent aangekomen in Buenos Aires. Ben je weer een beetje hersteld van die lange reis? Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat. Maak er wat moois van. In gedachte loop ik met je mee, maar dan zonder zware rugzak. Veel liefs, p en m.

Mamma

Hi 10tje!

Brrrr, als je dat zo beschrijft van al die beestjes.... maar je zal wel moeten hè!
Moedig van je hoor!Straks vindt je ze nog echt leuk.
Fijn dat we nu de eerste foto binnnen hebben, jullie zijn real back-packers!
Die watervallem lijken mij echt fantastisch, en wat heerlijk dat je zo van de natuur geniet!
Begrijp je nu misschien ook een beetje waarom ik zo graag in de tuin bezig ben..
Heel veel liefs , ook van pappa, en goede reis naar Cordoba.
Dikke kus van Mamma.

Minca

Lieve Martine,

Wat een avontuur! Fijn,dat jullie het zo naar jullie zin hebben.Een hele ervaring rijker.
Wij kijken uit naar de volgende verslagen en vooral naar de foto's.
Groeten John en Minca

Opa en Oma

Lieve globetrotter.
Met veel belangstelling jouw reisverhalen gelezen.
Wat een ervaring zeg. Daar raakje voorlopig niet over
uitgepraat.Wat fijn dat jullie zo genieten,en dat er
zoveel meer te zien is.Keep sending storys.Love
Opa enOma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!